Про це повідомляє 5 канал з посиланням на Bloomberg.
Як стало відомо, відповідні дослідження було вирішено провести після скандалу з витоком персональних даних користувачів мережі.
Видання зазначає, що користувачам можуть запропонувати вибір: або щомісяця платити за доступ до Facebook і при цьому не бачити рекламу, або ж Facebook буде доступний безкоштовно, однак соцмережа показуватиме оголошення й збиратиме більше даних про людину.
Додамо, що подібне дослідження проводять не вперше, однак раніше воно було спрямоване на вивчення способів збільшення аудиторії. Нині ж йдеться про те, аби запропонувати вибір тим користувачам, які приділяють особливу увагу обробці та використанню персональних даних.
У компанії передбачають: є ймовірність того, що після впливу на вибори в США і численних скандалів, користувачі змінять свою думку щодо платного доступу, тож така функція здається маркетологам Facebook затребуваною.
Чи запустять платну версію Facebook, залежатиме від готовності користувачів платити за відключення реклами і більш ретельну роботу з їхніми особистими даними.
Засновник Facebook Марк Цукерберг ситуацію поки не коментує, однак на численні запитання відповідає, що в соцмережі завжди буде можливість доступу без грошей.