Про це повідомляє AIN з посиланням на TechCrunch.
У Instagram підтвердили виданню, що вже зараз йде тестування на ресторанах і салонах, де можна замовити столик або оплатити послугу не виходячи з програми: все відбуваєтьсяв ній.
Попередньо необхідно тільки додати карту, яка буде використовуватися для оплати. Найближчим часом також запустять продаж квитків у кіно через сервіс, а пізніше додадуть оплату за товари.
У TechCrunch впевнені, що останнім стане серйозним стимулом для рекламодавців вкладати більше коштів в рекламу, адже тепер Instagram буде не тільки іміджевим майданчиком, а й торговим.
На даний момент оплата діє тільки у користувачів на території США. В майбутньому функцію оплати поступово запроваджуватимуть і в інших країнах, але точних термінів поки немає.