Навесні 2016 року Ощадбанк розпочав розвивати преміум-обслуговування роздрібних клієнтів. Було проведено їх виважену сегментацію, розроблено та реалізовано лінійку ексклюзивних продуктів та послуг, сформовано професійну команду. У 2017 році банк вже заявив про себе як про активного гравця на ринку преміум-банкінгу та запропонував клієнтам модель обслуговування, яка враховує досвід кращих світових практик приватного банківського обслуговування.
Розрахунок, що банківські послуги з підвищеним комфортом будуть користуватись в українців дедалі більшим попитом, виявився вірним. Для колишньої ощадкаси такий рівень сервісу був неможливим, але роки трансформації дали можливість одразу зробити крок до лідерства в сегменті обслуговування заможних клієнтів.
«Робота з преміальним сегментом клієнтів досить складна, комплексна та вимагає високої кваліфікації фахівців, складних процедур. Коли така робота відбудована та успішна, вона підтверджує статус банку як високотехнологічного гравця на ринку фінпослуг. Oschadbank Premium — це ще один вагомий аргумент на користь того, що Ощад перетворився на сучасний банк! При створенні нового бізнес-напряму ми одразу високо підняли планку, і наші зусилля виправдалися!», – наголосив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.
Банк має два типи локацій для обслуговування преміальних клієнтів.
Преміум-центр. Це відділення, яке працює виключно з клієнтами преміум-сегменту. Перший такий центр відкрито рівно рік тому в Києві і якщо б преміум центр був окремим банком, то увійшов би в ТОП-20 за розміром депозитного портфелю серед всіх банків. Частка «нових» грошей в його портфелі складає 40%. Для клієнта преміум-центр – по суті, його додатковий офіс, в якому він може вирішити всі свої фінансові питання, призначити і провести зустріч. У 2018 році планується розпочати роботи з організації ще одного преміум-центру у Харкові.
Преміальні зони. Це спеціальні зони в нових роздрібних відділеннях банку, де клієнт може наодинці з менеджером обговорити всі питання і, не повертаючись до загальної зали, провести касові операції. Зараз відкрито вже 41 зону у всіх обласних центрах країни. Завдяки відкриттю таких зон депозитний портфель сегмента «преміум» протягом одного року виріс на 51%, а кількість преміум-клієнтів збільшилася на 87%. До кінця 2018 року їх буде більше 60.
«Для клієнта, який обслуговується в банку за різними бізнес-напрямами, саме преміум стане так званим one stоp shop. Один телефонний дзвінок до персонального менеджера об'єднує весь ресурс тридцятитисячного колективу банку і наших партнерів», – зазначив начальник управління по роботі з преміум-клієнтами Ощадбанку Данило Меркулов.
За два роки кількість преміум-клієнтів збільшилась в 3 рази. Якщо порівняти зростання кількості клієнтів та збільшення депозитного портфелю, можемо засвідчити, що клієнти обирають Oschadbank Premium не тільки в якості надійного зберігача коштів, а й для повсякденного користування продуктами банку.
У 2017 році Ощадбанк вперше взяв участь у рейтингуванні міжнародного фінансового журналу Euromoney – Private Banking and Wealth Management і здобув перемогу в номінації Succession Planning Advice and Trusts.