«Надання продуктів і послуг через Viber — це перший крок ПУМБ по впровадженню social commerce. Банк активно розвиває нові функціонали в соціальних мережах і месенджерах, тим самим надаючи клієнтам традиційно якісний сервіс в зручному форматі. Щомісяця в колл-центр ПУМБ надходить близько 44 тисяч дзвінків — з метою уточнення суми дострокового погашення кредиту, обов'язкового платежу та суми останнього надходження. Тепер всі ці клієнти зможуть в будь-який зручний час оперативно отримати необхідну інформацію, доклавши для цього мінімум зусиль. У планах банку масштабувати послуги і на інші месенджери», — прокоментував Себастіан Рубай, заступник голови правління ПУМБ.
Перелік послуг ПУМБ в Viber представлений зручним і простим у навігації меню трьома мовами — українською, російською та англійською. Меню складається з шести основних розділів:
— карткові продукти
— кредитні продукти
— інформація про рух коштів
— курси валют
— поповнити мобільний
— змінити мову.
Щоб почати роботу в онлайн-банкінгу ПУМБ у Viber, необхідно спочатку зайти в паблік-акаунт ПУМБ (знаходиться у відкритому доступі у вкладці «Публічні акаунти»), і перейти в чат. Після цього користувачеві буде запропоновано меню, в якому в кілька кліків можна вибрати вищеописані продукти і послуги. Підключення до Онлайн-банкінгу ПУМБ в Viber абсолютно безкоштовне та дозволить клієнтам банку отримувати послуги 24/7 з будь-якої точки світу.
Нагадаємо, в 2017 році ПУМБ одним з перших інтегрувався з платіжною системою Google Pay.