Редакція «Фокусу» наразі сформувала лонг-лист рейтингу в наступних категоріях: одяг; кераміка; сири та м’ясні продукти; риба, морепродукти, молюски; солодощі; домашній текстиль; аксесуари та товари для дітей; прикраси. В рамках проекту буде обрано 100 кращих.
Конкурсний відбір відбудеться наступним чином:
— вибір редакції 200 брендів до лонг-листу;
— онлайн-голосування споживачів на сайті focus.ua, яке триватиме з 24 квітня по 03 травня 2018 року;
— оцінка брендів з боку експертної групи, до якої, окрім представників партнерів проекту – Ощадбанку (в особі голови правління Андрія Пишного) та журналу «Фокус» (в особі головного редактора Євгена Гордейчика), долучилися 5 відомих експертів та промоутерів українських брендів, а саме: Юлія Савостіна (проект Made in Ukraine), Анна Луковкіна (проект Всі.Свої), Андрій Федорів (креативна агенція Fedoriv), Максим Бахматов (UnitCity) та Роман Тугашев (проект Ulichnaya eda). Експерти проекту будуть оцінювати запропоновані бренди у трьох категоріях: брендинг, якість та перспективи зростання.
«Українське означає якісне, модне та конкурентоспроможне. З цим твердженням нині погоджуються чимало українських споживачів. Щоб таких споживачів стало більше, ми й ініціювали спільно з журналом «Фокус» рейтинг кращих споживчих вітчизняних брендів. У місцевих підприємців ще немає великих бюджетів для реклами своєї продукції, тож сподіваюсь, що цей конкурс абсолютно безкоштовно дасть їм можливість стати більш відомими та стане відображенням тієї клієнтської та експертної підтримки, на яку вони заслуговують. Допомогти підприємцям стати на ноги – мета програми підтримки малого бізнесу «Будуй своє», і рейтинг є черговим кроком у цьому напрямі», – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.
«Українська економіка трансформується за європейським зразком. Тому малий і середній бізнес набуває дедалі більшого значення для країни. Однак у більшості підприємців є суттєва проблема – відсутність бізнес-освіти та розуміння стратегії розвитку бізнесу. Наше завдання – відібрати кращі кейси МСБ, які покажуть підприємцям-початківцям, в якому напрямі їм варто рухатися», – розповідає головний редактор «Фокусу» Євген Гордейчик.
Розповідям про бренди-переможці буде присвячено спеціальний україномовний випуск проекту «Красива країна» журналу «Фокус». Його вихід заплановано на 22 червня цього року.