Журнал у черговий раз відзначив найкращих представників банківського, страхового та інвестиційного ринків України. Історія конкурсу налічує понад 20 років, і за цей час щорічне нагородження провідних фінансових установ країни та найбільш шанованих фінансистів стало доброю традицією для ділового співтовариства.
Цього року переможців визначали в два етапи. Спочатку редакція «Бізнесу» здійснювала відбір претендентів за фінансовими показниками банків, їх динамікою, а також з урахуванням помітних дій і угод фінустанов на ринку за минулий рік. Після цього було сформовано short-list фіналістів. Переможців у номінаціях було визначено згідно з кількістю голосів, отриманих від читачів журналу «Бізнес».
Ощадбанк переміг у кількох номінаціях:
«Вибір населення» – за досягнення у сфері обслуговування та залучення депозитів фізосіб. Банк став лідером за приростом депозитного портфеля фізосіб у 2017 році на 17,42 млрд грн.
«Лідер карткового ринку» – за досягнення на ринку платіжних карток. Банк є лідером за кількістю емітованих платіжних карток та ступенем розгалуженості інфраструктури їх обслуговування. У 2017 році кількість активних та діючих карток Ощадбанку зросла на 400 тисяч.
«Онлайн-банк» – за розвиток обслуговування клієнтів за допомогою інтернет- та мобільного банкінгу. Банк у 2017 році активно удосконалював додаток для дистанційного обслуговування «Ощад24/7», завдяки чому протягом 2017 року кількість його користувачів збільшилась на 1 млн 300 тис. осіб.
Ощадбанк посів ІІ місце в номінації «Екобанк» – за фінансування та підтримку проектів у галузі «зелених» технологій. У 2017 році Ощадбанк видав 1,5 млрд грн «теплих» кредитів фізособам.
Такі результати підтверджують, що Ощадбанк успішно завершує процес модернізації та впевнено рухається шляхом масштабного реформування.
«Найскладніше було змінити ставлення працівників і клієнтів, довести їм, що навіть така архаїчна установа як Ощадбанк може не лише змінюватись сама, але й ініціювати зміни. І ми змогли, – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний. – Як результат – за чотири роки 30-тисячна команда Ощадбанку кадрово оновилась більш ніж наполовину. Ми впровадили сучасний онлайн-банкінг, в якому обслуговуються понад 2,5 млн клієнтів. Ми є першими за припливом депозитів та динамікою приросту активних платіжних карток. Ми першими в країні стали впроваджувати технології безконтактної оплати. Поверніться лише на чотири роки назад та уявіть: де Ощад і де інновації».