За даними банку, загальна кількість комунальних та цільових платежів, здійснених клієнтами банку через всі канали, включаючи каси банку та термінали самообслуговування, у березні перевищила 24 млн.

«Сьогодні практично кожен другий клієнт банку оплачує комунальні послуги без черг і комісій онлайн. За рахунок активного впровадження технології миттєвої оплати комуналки за допомогою QR-кодів уперше в історії банку кількість оплат комунальних рахунків онлайн зрівнялася з кількістю рахунків, оплачених через касу або термінали самообслуговування», – зазначив керівник Роздрібного бізнесу ПриватБанку Олексій Шабан.

Нагадаємо, у лютому 2017 року ПриватБанк запустив в Україні технологію миттєвої безконтактної оплати комунальних послуг за допомогою QR-кодів і мобільного додатка Privat24.