Звичайно, можливість зв’язку з оператором залишилася. Також планується поступове доповнення функціоналу гарячої лінії й іншими актуальними запитами.
Розробкою оновлення займалися такі підрозділи, як: IVR — Група технічної підтримки Управління операційної підтримки; SAP Gateway — Група інжинірингу та проектування Центр розвитку інтеграційних систем; RCCFE — Група розробки систем споживчого кредитування Центр Java розробки.
Ідентифікація клієнтів відбувається або за рахунок номеру картки і дати народження її власника (вводиться повний номер картки, термін дії, місяць та останні 2 цифри року, дата народження), або за номером кредитного договору, якщо рахунок відкрито в рамках ДТС, індивідуальної заявки (вводиться номер договору і дата народження).
Завдяки удосконаленню функцій IVR клієнт отримує інформацію в автоматичному режимі в будь-який зручний для себе час. Ми прагнемо зробити фінансове життя наших клієнтів успішним, безпечним і простим.