Кредобанк— соціально відповідальний банк, і ми радо підтримали ініціативу Mastercard долучитися до відновлення спортивних майданчиків в Україні. Якщо відновлені майданчики змінять чиюсь долю, дадуть поштовх до занять спортом або ж навіть старт великій футбольній кар’єрі маленьких українців, це буде найкращим результатом цього проекту. Ми віримо, що так і буде, і раді, що серед цих майданчиків буде і наш, — говорить Марцін Мазурек, виконавчий директор напрямку роздрібного та електронного бізнесу Кредобанку.
Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.
Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання.
«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.
Нещодавнє дослідження Mastercard також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.