«Нинішнє покоління молодих людей набагато менше займається спортом, ніж діти 20 років тому. Це проблема всього українського суспільства. Нам не байдуже те, що відбувається з молодими українцями, і саме тому наші проекти соціальної відповідальності часто пов’язані з підлітками. Можна згадати конференції талановитих тинейджерів «Завтра-2037», які Ощадбанк нещодавно допоміг провести в Києві, Дніпрі та Львові. Тож ми з задоволенням долучились до ініціативи Mastercard з оновлення футбольних майданчиків. Ощадбанк відновить поле у Львові. І можливо, юний футболіст саме зі Львова стане новою футбольною легендою», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.
Загалом у рамках проекту Mastercard буде відновлено 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: у Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.
«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.
Ключовими факторами відбору майданчиків є розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання.
Нещодавнє дослідження Mastercard також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.