«Ми раді приєднатися до всеукраїнської соціальної ініціативи та долучитися до відновлення спортивної інфраструктури в нашій країні. Оновлені спортивні майданчики стануть місцем, де зможуть зростати нові футбольні зірки», — підкреслив Артем Семейнов, директор департаменту роздрібного бізнесу банку «Південний.
Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях та Чернігові.
Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання.
«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.
Нещодавнє дослідження Mastercard також показало: більшість опитаних (84 %) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48 % українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43 % українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17 % грають у футбол із дитинства.