Відтепер усі клієнти банку «Південний», які користуються додатком Viber, матимуть доступ до особистої та важливої ​​інформації за допомогою популярного месенджера (замість стандартних SMS). Перехід на повідомлення в Viber об’єднає спілкування з друзями і банківський сервіс в одному додатку, а простий та зручний інтерфейс дозволить швидко знайти потрібну інформацію. Щоб отримувати повідомлення в Viber, потрібно лише бути підключеним до інтернету і мати встановлений на будь-який девайс додаток Viber (смартфон, планшет, ПК).

У Viber будуть доступні такі повідомлення:

  • про операції з використанням платіжних карток;
  • важливі інформаційні повідомлення;
  • акційні пропозиції банку.

У яких випадках ви будете отримувати звичайні SMS:

  • якщо в момент відправлення повідомлення ви перебували офлайн;
  • якщо ви не хочете отримувати повідомлення в Viber і відмовилися від них.

Якщо ви не бажаєте отримувати повідомлення в Viber і віддаєте перевагу SMS, то можете легко відписатися від отримування повідомлень. Для цього натисніть «Відмовитися» у вікні чату PIVDENNYI додатка Viber. Користувач PIVDENNYI буде внесений до списку заблокованих номерів відправників (відповідно до вимог технологій Viber).

Для того щоб відновити отримання повідомлень, видаліть відправника PIVDENNYI зі списку заблокованих номерів додатка Viber.

Для цього необхідно:

  • відкрити головне меню додатка Viber;
  • перейти в розділ «Налаштування»;
  • вибрати «Конфіденційність»;
  • перейти в пункт меню «Заблоковані номери»;
  • у списку номерів знайти користувача PIVDENNYI та вибрати опцію «Розблокувати».

Важливо!

Всі повідомлення банку приходять у Viber виключно від імені PIVDENNYI з відміткою перевіреного відправника.

Клієнти, які не користуються Viber, автоматично продовжуватимуть отримувати SMS-повідомлення від банку на мобільний телефон.

Всі паролі від системи MyBank і 3D-Secure також доставляються за допомогою звичайних SMS-повідомлень.