«Дедалі більше клієнтів прагнуть обслуговуватись дистанційно, використовуючи для цього мобільний додаток у смартфоні. Тому ми постійно працюємо над удосконаленням онлайн-платформи «Ощад 24/7». Це значно економить час клієнтів та підвищує безпеку платежів. У лютому ми реалізували можливість підтверджувати платежі, перекази та інші операції за відбитком пальця (Touch ID) або технологією розпізнавання обличчя Face ID, а також автоматичну підстановку кодів з SMS для підтвердження операцій у пристроях на Android», – зазначив директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.
10 квітня 2018, 18:25
Обирай контакт у телефонній книзі та переказуй кошти в мобільному додатку «Ощад 24/7»
Відтепер сервіси грошових переказів за номером телефону та поповнення мобільного телефону в мобільному додатку «Ощад 24/7» стали ще зручнішими завдяки можливості вибору контактів з телефонної книги. Переказувати кошти рідним та друзям – користувачам картки Ощадбанку за номером телефону – зручно та швидко! А для поповнення мобільного телефону достатньо обрати контакт із телефонної книги, ввести суму та підтвердити операцію. Це рішення крім пристроїв на Android стало доступним також для iOS.
Читати коментарі (0)