Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 Інтернет-проектів, які працюють в Україні. В 2017 році бажаючих поборотися за нагороди було близько 200. Це свідчить про те, що галузь електронної комерції в Україні на стадії активного зростання: учасників стає більше, e-commerce стає більш професійним і активним.
За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній — сформували short-листи номінантів для голосування споживачів.
Повний перелік номінантів за посиланням https://www.e-awards.com.ua/news
Так, в блоці «Вибір Споживачів» номінація «Найкращий Інтернет-магазин» представлена категоріями: «Побутова техніка, комп'ютерна техніка та електроніка», «Одяг, взуття та аксесуари», «Косметика, парфумерія, товари для здоров'я», «Товари для дітей (одяг, взуття, іграшки і т.д.)», «Прикраси та подарунки (ювелірні вироби, годинники, біжутерія, запальнички і т.п.)», «Книги (в друкованому вигляді), мультимедійний контент», «Будівельні матеріали, меблі, товари для будинку і саду», «Автотовари», «Товари для спорту і туризму (тренажери, велосипеди, ролики, ковзани, намети і т.п.)», «Квитки (транспорт, подорожі, розважальні та інші заходи), купони на отримання послуг», «Страхові продукти», «Інші категорії товарів».
Споживачі також оберуть переможців в номінаціях «Найкращий Інтернет-супермаркет», «Найкращий форвардер (купівля/доставка із зарубіжних інтернет-магазинів)», «Найкращий Маркетплейс/Прайс-агрегатор/Електронна дошка оголошень/Аукціон» та «Найкращий мобільний додаток» (категорії «Найкращий мобільний додаток торгового e-commerce проекту» та «Найкращий мобільний додаток сервісного В2С проекту»).
Проголосувати за свій улюблений Інтернет-магазин, сервіс чи додаток може кожен, хто хоч раз користувався послугами номінантів. Для цього достатньо заповнити коротку анкету http://rating.e-awards.com.ua/
Відкрите голосування споживачів триватиме до 16.04.2018
Паралельно з голосуванням, команда журі та інтернет-проекти, що подали заявки на участь у конкурсі, визначать «Найкращий В2В продукт для Е-commerce». Цей блок представлений трьома номінаціями — «Найкращий логістичний продукт для Е-commerce»,
«Найкращий фінансовий продукт для Е-commerce», «Корисні рішення (все, що не належать до логістики і фінансів)».
Також учасники конкурсу та експертне журі визначать одного гравця ринку e-commerce, який зробив суттєвий прорив в 2017 році, завдяки реалізації нової ідеї, сервісу тощо за що і отримає перемогу в номінації «Прорив року» та спільними зусиллями оберуть переможця в номінації «Людину року в Е-commerce».
«Конкурс E-Awards 2018 є відображенням розвитку українського ринку електронної торгівлі, який щороку набирає більшої ваги. З’являються нові напрямки, нові послуги та продукти. І наш конкурс дозволяє споживачам їх об’єктивно оцінити, — підкреслює CEO Ukrainian E-commerce Expert Артем Рудько. — У 2017 році в голосуванні взяли участь більше 20 000 споживачів, а номінанти конкурсу активно боролися за нагороди. Сподіваємося, що в цьому році споживачі будуть не менш активно голосувати за своїх улюбленців».
Урочиста церемонія нагородження переможців Ukrainian E-Commerce Awards 2018 відбудеться 20 квітня в Концерт-холі FREEDOM.
Детальніше про правила конкурсу, номінації та голосування читайте на сайті премії
Генеральний партнер E-Awards 2018: Нова Пошта
Міжнародний логістичний партнер: Meest Group
Партнери: Deloitte, UAPAY, Document.Online, 25h8.com, OMNIC, Weblium, FRESHPR
Страховий партнер: UNIQA
Авто партнер: Renault
Генеральний телепартнер: 5 канал
Генеральний радіо-партнер: Радіо «Голос Столиці»
Генеральний новинний партнер: ІА «Інтерфакс-Україна»
FinTech-медіа партнер: PaySpace Magazine
Інформаційні та медіа партнери: Logist.FM, Ukrainian Retail Association, Price.UA, Liga.net, Деловая столица, LB.ua, Мінфін, Finance.ua, Міжнародний інститут бізнесу, ХОРОШОП, 8P, СУП
Довідка
Ukrainian E-Commerce Awards— це незалежна професійна премія, що присуджується найкращим гравцям ринку e-commerce. Головна мета нагороди — створити силами галузевого співтовариства відзнаку, що гарантує кінцевому покупцеві надійність послуги і безпеку покупки. А також виділити неординарні досягнення гравців e-commerce в Україні за останній рік.