Падіння продажів на початку весняного бізнес-сезону — це досить тривожний знак. Тим більше, що якщо уважно подивитися на позиції брендів, стає зрозуміло, що майже 20% авторинку тримається на так званих «дізельгейтних» автомобілях, які через свої ціни не залишили жодного шансу конкурентам.
Перше місце в березні зайняв Volkswagen, на частку якого прийшлося майже 14% всіх покупців.
На другому місці Toyota, з часткою ринку майже 13% і досить значним зростанням на 28% в порівнянні з лютим.
Незмінними залишилися і позиції Renault, а також Audi — 3 і 4 місця.
А ось Skoda і Hyndai поліпшили свої позиції, і тепер займають 5-е і 6-е місце відповідно. Стабільні і позиції в Ravon, Ford, Mazda. Єдина негативна зміна в Топ-10 в порівнянні з лютим — це перехід Nissan з 5-го на 7-е місце. Невеликий спад на 3% був зафіксований тільки у узбецького Ravon.
А ось в Топ-20 змін вже набагато більше. У березні активно нарощували продажі Mercedes-Benz BMW, Kia, Lexus, і, що несподівано, — ЗАЗ.
За інформацією AUTO-Consulting, за 3 місяці в Україні вже продано 19152 нових автомобілів, що на 16,3% більше, ніж роком раніше. Поки березень став єдиним місяцем з негативною динамікою в 2018 році. До цього ринок зростав дуже непоганими темпами.