У порівнянні з торішнім березнем, продажі скоротилися на 3,8%, хоча на тлі лютневих показників реалізація зросла на 16%. Проте, негативна динаміка на початку весняного бізнес-сезону — це досить тривожний знак, повідомляє AUTO-Consulting.
Якщо уважно подивитися на позиції брендів, то стає зрозуміло, що майже 20% авторинку тримається на так званих «дізельгейтних» автомобілях, які через свої ціни не залишили жодного шансу конкурентам.
Перше місце в березні зайняв Volkswagen, на частку якого довелося майже 14% всіх покупців. На другому місці Toyota, з часткою ринку майже 13% і пристойним зростанням на 28% в порівнянні з лютим.
Незмінними залишилися і позиції Renault, а також Audi. А ось Skoda і Hyndai поліпшили свої позиції, і тепер займають 5-е і 6-е місце відповідно.
Стабільні і позиції Ravon, Ford, Mazda. Єдина негативна зміна в Топ-10 в порівнянні з лютим — це перехід Nissan з 5-го на 7-е місце. А невеликий спад на 3% був зафіксований тільки у узбецького Ravon.
А ось в Топ-20 змін вже набагато більше. У березні активно нарощували продажі Mercedes-Benz BMW, Kia, Lexus, і що несподівано ЗАЗ.
За 3 місяці 2018 року в Україні вже продано 19 152 нових автомобілів, що на 16,3% більше, ніж роком раніше. Поки березень став єдиним місяцем з негативною динамікою в 2018 році. До цього ринок зростав дуже непоганими темпами.