Про це йдеться в повідомленні аналітиків компанії MOYO.
Аналітики компанії назвали смартфони, які приносять в СЦ для заміни дисплея частіше за інших.
«Більшість смартфонів сьогодні оснащені скляним дисплеєм, стійким до подряпин і потертостей. Але це все ж скло і при падінні на тверду поверхню з висоти — ймовірність розбити екран досить висока. Тому ТОП телефонів, які найчастіше б'ються практично повністю складається з лідерів продажів з похибкою на якість екрану. І це цілком логічно, чим більше пристроїв на руках у людей, тим частіше конкретна модель потрапляє в сервісні центри», — йдеться в повідомленні компанії.
Згідно зі статистикою сервісного відділу компанії, кожен шостий смартфон протягом року повертають в магазини з розбитим екраном.
Такі дані наводяться на основі аналізу послуги «Скрін-сервіс», що дозволяє за 10% від вартості пристрою, отримати одноразову безкоштовну заміну дисплею протягом року.
«Скрін-сервіс» також популярний серед покупців ноутбуків, планшетних комп'ютерів і смарт-годин.
Статистика розбитих екранів для цих пристроїв приблизно відповідає показникам битих дисплеїв смартфонів і становить 17-18% протягом першого року після покупки.