Протягом 2017 року на розгляд до НКРЗІ надійшло 10 652 звернень громадян та організацій. У порівнянні з 2016 роком кількість звернень зросла у 2,2 рази.

Із загальної кількості звернень значну частку складають звернення з питань надання послуг фіксованого телефонного зв’язку – 5 482 (51,4%). Більшість звернень від споживачів зазначеного виду послуг надійшло з питань: тривалої відсутності та неякісного надання телефонного зв’язку, незгоди з розміром виставлених рахунків та надання послуг довідкової служби.

Звернення з питань надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку у загальній кількості звернень складають 24,2% (2579 звернень).

У зверненнях споживачами порушувались питання щодо незгоди із зняттям коштів з особового рахунку, відсутності доступу (покриття), організації надання послуг, зміни тарифного плану, неякісного надання послуг.