Настільки висока вартість пояснюється рідкістю моделі. ЗІЛ-118 Юність випускався дрібними партіями протягом трьох десятиліть і всього зібрали близько сотні автобусів. Саме це — модель першої серії, таких випустили всього 20, повідомляє ТопЖир.

Свого часу ЗІЛ-118 навіть зацікавив Генрі Форда ІІ і зібрав нагороди на міжнародних виставках, однак масовим не став і використовувався переважно радянською партійною верхівкою або для розвезення груп іноземних туристів.

В основі автобуса лежать агрегати радянського лімузина ЗІЛ-111. Він досягає 6,8 м в довжину і розрахований на 18 пасажирів. Семилітровий V8 на 150 к. с. від ЗІЛ-130 працює в парі з 2-ступінчастим автоматом. До речі, важіль АКПП дуже незвичайний.

Максимальна швидкість автобуса становить 120 км/г, а середні витрата палива — 21 л/100 км. Судячи з фото, ЗІЛ-118 відреставрований і перебуває у відмінному стані.