Він дозволяє вибрати для покупки або тестування бажаний автомобіль, скориставшись додатком для смартфона. Даний проект реалізовано спільними зусиллями компаній Ford і Alibaba, повідомляє ITC.
Такий салон отримав назву Super Test-Drive Center. Він являє собою багатоповерховий будинок, в якому розміщені десятки автомобілів Ford.
У додатку Tmail користувачі можуть вибрати обраний автомобіль і замовити його для 3-денного тест-драйву. Після цього необхідний автомобіль буде доставлений для тестування за допомогою системи підйомних механізмів.
Потенційним покупцям також можуть пропонуватися знижки та спеціальні умови на підставі їх використання екосистеми Alibaba. Судячи з усього, робота Super Test-Drive Center буде заснована на глибокому розумінні потенційних покупців. Наявні у Alibaba дані можуть пропонувати рекламу і угоди, на підставі розуміння способу життя клієнта.
Варто зазначити, що це не перший проект зі створення вендінгового автомата для продажу автомобілів. Кілька років тому подібне рішення було запропоновано в США стартапом Carvana.
В цілому, ідея зберігання автомобілів в спеціальних механічних сховищах зовсім не нова. Перша подібна система з'явилася ще в 1905 році, але механічні поломки призвели до зниження інтересу до подібних рішень.