Про це йдеться у повідомленні компанії.

«Відтепер у Viber клієнти «Київенерго» можуть передавати показання індивідуальних приладів обліку опалення та гарячого водопостачання й контролювати стан розрахунків за допомогою „звіту про оплату“, — йдеться у повідомленні.

Як зазначається, надалі «Київенерго» планує розширювати функціонал месенджеру, аби зробити процес обслуговування клієнтів ще зручнішим.

»Передавати показання лічильників опалення та гарячого водопостачання потрібно щомісяця протягом останнього тижня. Окрім нового сервісу Viber, це можна зробити за допомогою особистого кабінету з гарячої води та опалення, у контакт-центрі «Київенерго» за номером (044) 202-15-53 в автоматичному режимі за допомогою IVR (п.2 в головному меню), у будь-якому центрі обслуговування клієнтів або у паперовому рахунку, зазначивши їх у графі для самозаповнення при сплаті за послуги через банківські установи", — нагадали в «Київенерго».