Український бізнес повинен «діджиталізуватися», а саме ‒ надати клієнтам омніканальне спілкування, якісний сервіс і можливість сплачувати онлайн, зручним для них способом.

Будь-який комерційний сайт, який надасть своїм потенційним покупцям максимально широкий вибір способів оплати, зможе:

  • розширити клієнтську базу;
  • підвищити конкурентоспроможність;
  • збільшити продажі і підвищити лояльність.

Адже обравши товар або послугу, покупець може зіткнутися з неможливістю сплати за них зручним для нього способом. А саме: клієнт не хоче отримувати замовлення накладеним платежем, вважаючи за краще оплачувати електронним гаманцем, банківською карткою, через інтернет-банкінг, з мобільного рахунку або через термінал самообслуговування. При цьому кожна нова кнопка оплати для власника сайту, що продає — це:

  • заповнення договорів з банками;
  • рішення складних юридичних і технічних питань;
  • зростання операційних витрат за рахунок підвищення навантаження на бухгалтерію та ІТ-фахівців;
  • значнi витрати часу (в ряді випадків необґрунтовані, якщо, наприклад, певний спосіб оплати є цікавим для невеликій кiлькостi клієнтів, як наприклад, bitcoin).

Прийом онлайн-платежів ‒ справжній головний біль малого, середнього і навіть великого бізнесу. Інтернет-магазини зазвичай пропонують 1-2 способи сплати, до того ж найпопулярнішим досі залишається переказ коштів на карту одного із співробітників магазина. Це не завжди зручно продавцеві, який повинен заплатити податки з цієї суми, і покупцеві, що покриває комісію за переказ.

Будь-який бізнесмен прекрасно розуміє, що частина його потенційних клієнтів може віддати перевагу іншим способам оплати: через термінал, з мобільного телефону або електронними грошима. І тоді йому доводиться ламати голову: як же підключити до сайту всi зручні та доступні його клієнтам способи оплати з мінімальними витратами часу, ресурсів і грошей?

Підключити кожен канал самостійно ‒ не найкраща ідея. Сам факт оплати — це лише верхівка айсберга, справжні складнощi починаються там, де їх не бачить користувач. Це — і інтеграція сайту з платіжною системою, і юридичне оформлення співпраці з платіжною системою, і бухгалтерія, і аналітика, і операційний облік. Тим паче не всі API надають рішення для мультиканальних платежів. Зібрати в один всі дані про грошові потоки стає непростим завданням.

Тоді перед власником або директором закономірно з'являється вибір: змиритися з витратами (часто непередбачуваними), і організувати підключення платіжних систем «інхаус» (власними силами — тобто, штатом програмістів, менеджерів і рядових співробітників) або вибрати надійного агрегатора платіжних інструментів для сайту і перекласти ці «турботи» на його плечі. Так, наприклад, платіжний агрегатор Інтеркаса без допомоги програмістів легко інтегрується з адмін-панелю будь-якого сайту або конструктора сайтiв.

До того ж, «аутсорсити» обробку платежів вигідно. Комерційний сайт, який має партнера по обробці платежів, може сфокусуватися на масштабуваннi бізнесу — пошуку нових клієнтів, залученні додаткових інвестицій, розширенні асортиментного ряду, збільшеннi охоплення, рекламних акціях тощо.

Уже сьогодні в США і країнах ЄС широко поширена практика інтеграції систем прийому платежів для сайтів. Для українських компаній такі послуги також доступні.

За майже десятиліття роботи і довіри на українського ринку сервіс прийому платежів на сайті Interkassa зареєстрував понад 50 000 акаунтів, власники яких використовують систему як основний інструмент прийому онлайн-платежів. Interkassa — це електронна каса, платіжний агрегатор, зручна оплата на сайті та надійний помічник будь-якого онлайн-бізнесу.

Можливості Інтеркаси відповідають вимогам великого, малого та середнього бізнесу, а сам сервіс представляє якісну фінансову платформу. Відмінними рисами Інтеркаси є:

  • безкоштовне підключення та налагодження системи;
  • реєстрація акаунта без тривалої перевірки сайту;
  • мультивалютний прийом платежів: гривня, долар, євро, грузинський ларі, рубль і навіть біткоін;
  • доступні платежі в месенджерах і соціальних мережах;
  • мінімальна комісія, яку можна розділити між продавцем і покупцем в будь-якому процентному співвідношенні, використовуючи налаштування особистого кабінету;
  • підтримка більше 17 популярних CMS: Joomla, WP, Drupal, 1С-Бітрікс та інших.

Інтеркаса легко налаштовується як для інтернет-магазинів, так і інших онлайн-майданчиків: сайтів, які продають послуги, авіа та ж / д квитки, благодійних фондів. Індивідуальний підхід до потреб кожного клієнта та більше 50 платіжних iнструментiв, з якими працює сервіс, дозволять онлайн-бізнесу систематизувати оплати і збільшити дохід. Користувачі Interkassa отримують:

  1. Доступ до статистики платежів і фінансової аналітики зі звітами та графіками.
  2. Всі необхідні консультації з питань реєстрації юридичної особи або індивідуального підприємця, податкового обліку, розрахунку заробітної плати, створення юр. адреси.
  3. Можливість прийому платежів з країн ЄС та СНД. Технічним партнером виступає компанія Tranzzo — платіжна платформа, за допомогою якої можливий прийом платежів з європейських країн.
  4. У найближчому майбутньому вихід сервісу Interkassa на фінансові ринки Азії, Латинської Америки і арабського регіону дозволить приймати оплату від клієнтів з усього світу.
  5. Єдиний шлюз для прийому всіх видів платежів — електронними грошима, з банківських карт або інтернет-банкінгів, через термінали самообслуговування, платіжні SMS-сервіси, провідні системи грошових переказів та iн.

Уже сьогодні системі Interkassa можна передати основну роботу з обробки та обліку грошових надходжень, алгоритм підключення до сервісу дуже простий:

  • реєструєте особистий кабінет;
  • проводите інтеграцію;
  • підписуєте договір;
  • отримуєте один формат всіх бухгалтерських звітів;
  • співпрацюєте з одним партнером;
  • не турбуєтесь про нововведення та зміни на стороні платіжних систем.

Безпека засобів і захищеність особистих даних підтверджує протокол обробки транзакцій 3D Secure, сертифікати PCI DSS Level 1 і Comodo SSL. Також використовується система Anti-fraud, що дозволяє відстежувати підозрілі платежі і дає рекомендації по обробці цих даних. У минулому році була запущена програма Bug Bounty — «білі» хакери провели пошук можливих вразливостей системи, що були оперативно усуненi.

Сьогодні агрегатор платежів Interkassa об'єднав в собі більше 50 різних платіжних методів, найпопулярніші з них: банківські картки МПС Visa / MasterCard, безліч інтернет-банкінгів, електронні гроші і гаманці, мобільна комерція, термінали самообслуговування, грошові перекази, оплата криптовалюта і ін.

Що в підсумку отримують користувачі сервісу Interkassa? Швидку організацію прийому платежів за допомогою різних платіжних систем, оптимізацію каналів продажів, збільшення конверсій, розширення клієнтської бази та лояльності незалежно від того, з якої країни світу був придбаний товар.

Простіше кажучи, Interkassa полегшує i якісно покращує ведення великого, малого та середнього бізнесу в Україні та за кордоном!