Про це «Мінфіну» повідомили в Національному депозитарії України.

Як зазначається, тепер процедура подачі розпорядження на формування реєстру власників цінних паперів займає кілька хвилин і доступна 24/7.

«Інформація про власників цінних паперів є невід'ємною частиною корпоративних дій емітентів, як під час проведення загальних зборів так і у разі формування звітності. НДУ, у рамках впровадження європейських стандартів обслуговування, запустив електронну послугу з формування реєстрів власників цінних паперів», — -зазначили у прес-службі.

В НДУ пояснили, що, усе, що необхідно клієнтам НДУ — мати електронний підпис і печатку, а також зареєструватися в клієнтському кабінеті на сайті https://my.csd.ua/.

«Для подачі розпорядження достатньо зробити кілька кліків. В оновленому меню міститься сервіс, який надає можливість заповнити електронну форму розпорядження і відправити її натисканням однієї кнопки», — повідомила прес-служба.

Як відомо, стандартна форма розпорядження раніше заповнювалася вручну і в паперовій формі відправлялася в Центральний депозитарій поштою або з кур'єром. Залежно від місцезнаходження клієнта НДУ й оперативності роботи поштових або кур'єрських служб період підготовки документа, його відправки і очікування, поки він пройде всі етапи перевірки, міг тривати до двох тижнів.