Після інциденту Uber призупинив тестування безпілотних машин по всій території США. Але, на думку місцевої поліції, авто не винне в інциденті. Про це з посиланням на слова глави місцевого поліцейського управління Сільви Мойр повідомляє San Francisco Chronicle.

«Підозрюю, за попередніми даними виходить, що Uber не є винуватцем інциденту», — каже Мойр. Пішохід, 49-річна Елейн Херцог, перед аварією вела в темряві велосипед, навантажений пакетами з магазину, через дорогу, перетинаючи лінію руху транспорту, пише AIN.

Після перегляду відео, яке було знято камерами, встановленими на автомобілі, Мойр робить висновок, що при таких умовах автомобілю було б складно уникнути зіткнення з пішоходом — неважливо, хто керував би транспортом, людина або робот. Оскільки пішохід вийшла «з тіні прямо на проїжджу частину».

Перетинати проїжджу частину в темний час доби в недозволеному місці замість освітленого переходу — в будь-якому випадку небезпечно, наголошують в поліції Темпе.

З іншого боку, за даними поліції, авто переміщувалося зі швидкістю 38 миль на годину в зоні з обмеженням в 35 миль (61 км/год і 56 км/год відповідно), хоча за даними Google Street View за минулий липень, на цьому ділянці дороги встановлено ліміт у 45 миль в годину (близько 72 км/г). Також, за даними поліції, поки немає вказівок на те, що авто загальмувало перед пішоходом.

Зараз розслідуванням інциденту займаються також експерти з Національної ради з безпеки на транспорті США (National Transportation Safety Board).