Як повідомляється, оновлено Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Зокрема, врегульовано взаємовідносини між автостанціями та автомобільними перевізниками в частині провадження договірних відносин з надання (отримання) автостанційних послуг. Також спрощено правила відкриття нових автобусних станцій і знижено надмірне державне регулювання їх фінансово-господарської діяльності.
Рішення про відкриття або закриття автостанції приймається її власником з обов'язковим інформуванням органу місцевого самоврядування. Організація роботи автостанції покладається на її власника. Власники автостанцій також несуть відповідальність за якість і безпеку послуг, що надаються пасажирам та автоперевізникам, доступність, технічний та санітарно-гігієнічний стан будівель, споруд, обладнання та території автостанції.
Графік роботи автостанцій встановлюється власником автостанції з урахуванням пасажиропотоку і повинен забезпечити можливість своєчасної продажу квитків пасажирам і відправлення автобусів.
З Правил виключено вимоги щодо відстані між місцями зупинки автобуса на міських маршрутах (400 — 600 м в межах багатоповерхової забудови і 600 — 800 м — в межах одно- та двоповерхової забудови). Тепер же місця зупинки автобуса, який здійснює перевезення у звичайному режимі руху на міському маршруті, встановлюються організатором перевезень з урахуванням ПДР.
Уточнено вимоги до розміщення інформації про рух автобусів на зупинках. Інформація повинна бути надрукована на матеріалах з матовою поверхнею чітким шрифтом з висотою букв не менше 15 міліметрів, на контрастному тлі (на жовтому або білому тлі — чорний або темно-синій шрифти) і знаходитися на висоті 1600 міліметрів від підлоги.
Інформація, яка розміщується на автобусах і в салонах автобусів, повинна відповідати потребам пасажирів з порушенням зору (зокрема друкуватися збільшеним шрифтом).
Автобуси також повинні бути пристосовані до потреб людей з інвалідністю. До 31 грудня 2019 року на маршрутах має бути до 35% автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а з 1 січня 2020 року — до 50%.
Крім того, встановлено особливості замовлення таксі за допомогою дистанційних засобів зв'язку для осіб з порушеннями слуху. Перевізник повинен забезпечити організацію надання своїх послуг шляхом відправки смс-повідомлення і/або забезпечення доступу до інформації (за наявності) відповідно до Технічних вимог на створення (модернізацію) офіційних сайтів, що стосуються доступу до них користувачів з вадами зору та слуху.