Для створення таких відносин важливо поєднати потреби партнерів з можливостями продуктового ряду банку. Проявити креативний підхід для того, щоб бути в тренді.

Саме тому співробітники КБ пройшли діагностику продажів на базі Міжнародної Академії Продаж (МАП).

МАП — це перша в світі навчально-консультаційна компанія, що працює за власними методиками, які постійно удосконалюються. Творець програми, а також засновник самої академії — Олександр Олександрович Трубін широко відомий в країнах СНД своїми відеопрограмами з продажів та мотиваційними семінарами.

Чим корисна діагностика продажів?

  • Впровадженням нових інструментів і технологій для підвищення ефективності системи продажів і розкриття потенціалу співробітників;
  • Допомогла побачити нові можливості зросту компанії.

Діагностування проходило на основі практичних вправ, які не обмежували співробітників рамками для їх виконання. Такий метод допомагає виявити кмітливість і логіку, розвивати креативний підхід, руйнувати «встановлені» шаблони, а також знаходити незвичайні шляхи вирішення завдань. Саме завдяки нестандартному мисленню співробітники Радабанк завжди можуть запропонувати індивідуальне рішення, що підходить Партнеру на основі існуючого продуктового ряду КБ.

Якщо залишилися питання, телефонуйте 0 800 500 999.