Про це AIN.UA повідомив СЕО стартапу Олексій Любинський.
У кампанії взяли участь 17 591 покупців з 136 країн.
Продаж токенів стартував 5 грудня 2017 року. Через кілька годин була досягнута перша мета — $ 3 млн. 28 лютого Rentberry завершила ICO, зібравши $30 млн.
На думку Любинського, успішному продажу токенів сприяла наявність робочого продукту, що оперує на ринку США вже більше двох років, а також наявність інвестицій від великих венчурних фондів в розмірі $4 млн.
Також ще до ICO про Rentberry написали The Wall Street Journal, BBC, NBC, HuffingtonPost і інші.
«Мета Rentberry — створити децентралізовану платформу, якою зможуть насолоджуватися одночасно орендодавці та орендарі. Перш за все, основою цієї платформи стане відкритий і прозорий процес подання та розгляду заявок, миттєві платежі, система оцінки ризиків для потенційних орендарів і власників житла, а також краудсорсінг система для групового покриття орендного застави», — розповів Любинський.
Випущені токени BERRY стануть платіжним засобом в рамках платформи, а зібрані кошти команда планує вкласти в розширення функцій і вихід на ринки нерухомості інших країн.
Rentberry — український стартап, працює на ринку нерухомості в США.