Для здійснення оплати потрібно мати платіжну картку Ощадбанку та зареєструватись у системі «Ощад 24/7». У розділі «Комунальні послуги» доступні рахунки та квитанції за особовим ідентифікатором клієнта. З метою своєчасної оплати можна створити підписку на виставлені рахунки. Це дає можливість отримувати інформацію про нові рахунки, для оплати яких потрібно лише підтвердження.
Операції в системі захищені за допомогою підтвердження SMS-кодом/відбитком пальця чи скануванням обличчя. Усі квитанції містять печатку банку. Їх можна роздруковувати або зберігати як pdf-файли.
«Переваги нового сервісу безперечні. Ключова з них – економія часу клієнта. Не потрібно стояти в черзі до каси або терміналу. Здійснити оплату комунальних послуг онлайн можливо за лічені хвилини. Для зручності клієнтів ми будемо розширювати перелік компаній – отримувачів платежів», – зазначив директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.
У 2016 році банк запустив додаток для оплати комунальних послуг у веб- та мобільному банкінгу «Ощад 24/7» для Києва та Одеси. З 10 січня 2018 року клієнти Ощадбанку можуть оплачувати будь-які рахунки, в тому числі за житлово-комунальні послуги, у веб- та мобільному банкінгу «Ощад 24/7» (меню «Платежі на довільні реквізити») без жодних комісій.