«Розрахунково-касове обслуговування — це базовий продукт, з якого починається співпраця клієнта і банку. «Класик» і «Бізнес» — найпопулярніші наші пакети, вони задовольняють потреби більшості клієнтів МСБ. Ми постійно слідкуємо за тим, щоб наші послуги були в тренді і відповідали мінливим бажанням клієнтів. Тому ми приділяємо значну увагу пакетним пропозиціям. Цього року нашим клієнтам у рамках тарифних пакетів стане доступний сучасний інтернет-банкінг. Цілком імовірно, ми також переглянемо наповнення пакетів, у наших планах — пропозиції для клієнтів, що працюють з валютообмінними операціями. Овердрафтне фінансування, з одного боку, — найпростіший спосіб покрити короткі розриви грошового потоку клієнтів, тому воно незмінно користується попитом. Але нам цей продукт важливий не тільки з точки зору його простоти. Ліміт овердрафту безпосередньо залежить від розміру потоків за рахунком, тому компанії зацікавлені мати один основний банк. Це вигідно нам як кредитору і зручно клієнту», — коментує Максим Дмитрієв, директор департаменту розвитку продуктів для середнього та малого бізнесу.

Компанія «Простобанк Консалтинг» займається дослідженнями банківського ринку більше 12 років та надає дані про умови за продуктами та послугами всіх активних гравців банківського ринку.

Нагадаємо, Креді Агріколь Банк увійшов у трійку найприбутковіших банків України за фінансовими результатами 2017 року.