Згідно з показниками інформаційної присутності був сформований long-list компаній-номінантів, далі аналізувалися галузеві показники. І вже за підсумками двох етапів відбору з short-list журі визначило переможців.

Результати IV Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» офіційно представлять 29 березня на урочистій церемонії в рамках XVI Міжнародного PR-Фестивалю. Крім того, аналітичні матеріали за його підсумками будуть опубліковані у спеціальному додатку до журналу «Фокус».

«Рейтинг представляє спосіб суспільного визнання заслуг компаній, які системно працюють зі своєю репутацією, – підкреслила Олена Дерев’янко, голова Оргкомітетів Рейтингу та Міжнародного PR-Фестивалю, партнер агентства PR-Service. –Ми щиро радіємо тому, що цей проект успішно розвивається уже четвертий рік».

Національний рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» проводиться з 2015 року. У межах поточного проекту до складу Оргкомітету входить команда агентства PR-Service, аналітичним партнером є консалтингова компанія LOOQME, генеральним партнером – тижневик «Фокус».

Нагадаємо, XVI Міжнародний PR-Фестиваль «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху», під час якого проходитиме нагородження переможців Рейтингу, відбудеться 29 березня 2018 р. у Гранд Холі столичного готелю «Хрещатик».