12 березня ПУМБ запустив національне ТБ-промо, яке включає серію з трьох роликів «Прості кредити для грандіозних планів». «Наскільки б грандіозними не були ваші плани, для їх реалізації досить одного аркуша» — йдеться в сюжеті. Банк пропонує українцям простий і швидкий засіб здійснення планів — кредити готівкою, для оформлення яких дійсно потрібна всього одна сторінка договору.
Особливість рекламної кампанії — в сильній емоційній складовій. «Ми не розповідаємо про кредитні продукти банку — ми нагадуємо людям про їхні мрії. Згадайте, з якою радістю збираєте валізи у відпустку, як уважно вибираєте шпалери в кімнату, як поспішаєте «протестувати» нову пральну машину. У наш час справжню цінність речей визначають емоції. Тому ми закликаємо не відкладати плани на потім, а здійснювати їх уже зараз разом з банком ПУМБ», — прокоментував директор Департаменту маркетингу ПУМБ Ярослав Гуменюк.
Кампанія триватиме до квітня включно. Створенням роликів займалося комунікаційне агентство MullenLowe Adventa. Production — Lime Lite studio.