Поки ідея знаходиться на ранній стадії і, як припускають джерела The Wall Street Journal, може не втілитися у створення реального продукту. Зараз Amazon зосереджена на проведенні переговорів з фінансовими компаніями.
Рітейлер має намір представити банківський продукт, який буде залучати молодих клієнтів і клієнтів без банківських рахунків, однак ставати повноцінним банком Amazon поки не планує, пише Дело.
Продукт з можливістю відкриття банківського рахунку допоможе в посиленні позицій по створенню власної екосистеми Amazon, в яку вже входить інтернет-магазин, продуктова мережа Whole Foods, електронна книга з бібліотекою Kindle, цифровий помічник Alexa, потокові відео та інші продукти.
Клієнти отримають можливість користуватися брендовим рахунком і знизять комісію при оплаті покупок продуктів від Amazon. Однак клієнтам доведеться і надати компанії деякі фінансові дані про себе, наприклад, показати свої доходи і характер витрат, не тільки в Amazon.
За даними The Wall Street Journal, зараз ринкова вартість онлайн-рітейлера, яка перевищує $700 млрд, перевершує сукупну вартість двох найбільших американських банків — JPMorgan і Bank of America.
Крім банківського сервісу, компанія веде роботу по запуск власної служби доставки, яка в один прекрасний день може стати серйозним конкурентом для найбільших американських поштових компаній — UPS і FedEx. Також Amazon цілиться і на ринок лікувально-профілактичних матеріалів і розглядає продаж ліків, що відпускаються за рецептом.