Про це на своїй сторінці в Facebook написав в.о. голови правління Євген Кравцов.

«Через технічні і бюрократичні моменти ця опція впроваджується не так швидко, як нам би хотілося. Але у нас чітка мета: онлайн-продаж квитків на всі міжнародні потяги», — написав Кравцов.

Він також уточнив, що понад 40% квитків пасажири «Укрзалізниці» купують через інтернет.

Раніше «Укрзалізниця» запустила онлайн-продаж квитків на потяги Київ-Перемишль і Львів-Перемишль.

Також Кравцов обіцяв запровадити харчування в пасажирських поїздах далекого прямування до кінця березня.

«Книги дотиснули, харчування дотиснемо. Мета — вийти в першому кварталі. Сподіваюся, до кінця місяця введемо… Деякі процеси і нові ідеї впроваджувати складніше, ніж хотілося б, і це займає більше часу», — сказав Кравцов.

Він уточнив, що «процес вже йде досить добре».