За відповідний законопроект №6766 за основу і в цілому проголосували 233 народних депутата, передає Інтерфакс-Україна.

У документі говориться, що рішення про проведення концесійного конкурсу приймає уряд України, у якому, зокрема, зазначаються технічні параметри автомобільної дороги, базові фінансові показники надання автомобільної дороги у концесію, граничний термін, на який надається концесія, граничний розмір компенсацій концесіонеру, маршрут альтернативного безкоштовного проїзду.

Крім того, Кабмін визначає максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії.

Відзначається, що автомобільні дороги і їх ділянки відносять до розряду платних лише за умови їх суттєвого удосконалення та забезпечення альтернативного проїзду транспортних засобів безкоштовними автомобільними дорогами, довжина автомобільних доріг, які забезпечують альтернативний безкоштовний проїзд транспортних засобів, не повинна перевищувати більш ніж в два рази довжину платної автомобільної дороги.

Платежі зараховуються до Державного бюджету України та використовуються відповідно до порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду

Передбачається, що прийняття закону сприятиме створенню умов для залучення інвестицій в галузь і країну в цілому для будівництва та експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення, а також дозволить забезпечити належне утримання та своєчасний ремонт таких доріг і поліпшити їх технічний стан.

«Будівництво концесійних доріг дозволить забезпечити баланс інтересів між державою і приватним сектором, причому Україна отримає якісні автомагістралі, а інвестори — можливість реалізації додаткових інвестиційних проектів», — вважають автори документа.