Як повідомив керівник напрямку «Небанківські продукти» ПриватБанку Олексій Турівний, ця послуга дозволяє отримати 100% вартості зданих квитків.

При цьому, не важлива причина скасування поїздки: змінилися плани, відбулося щось несподіване або просто не хочеться нікуди їхати.

«Це перший в Україні сервіс гарантованого повернення вартості квитків на поїзд, який гідний наслідування по всій країні, адже від цього перш за все виграють пасажири, — зазначив Турівний. — Ми впевнені, що відшкодування вартості квитків в повному обсязі скоро стане нормою для української залізниці, також як і впроваджені раніше банком технології продажу квитків з пересадками або „Лист очікування“ були взяті на озброєння „Укрзалізницею“ і реалізовані в сервісах самої „УЗ“ .

Новий сервіс доступний всім, хто купує квитки на поїзд в Приват24, на сайті bilet.pb.ua або у відділеннях ПриватБанку.

Щоб отримати гроші назад, потрібно просто здати квиток в будь-якому зручному місці, виплата буде нарахована на карту автоматично.