Про це повідомляє Reuters, посилаючись на відповідний проект Єврокомісії.
Пропозиція, у разі ухвалення, торкнеться таких компаній, як Amazon, Google та Facebook, які неодноразово критикувалися великими державами ЄС у приховуванні прибутків у країнах з низькими податками, такими як Люксембург та Ірландія.
Ймовірно, що пропозиція Єврокомісії викличе спротив невеликих країн ЄС, які бояться стати менш привабливими для міжнародних компаній.
У проекті зазначається, що онлайн-рекламодавці повинні платити податок «там, де відображається реклама» і «де розміщені користувачі, яким надають дані про товар», пише ЄП.
З онлайн-магазинів податок буде збиратися у країнах, «де знаходиться користувач, який платить за можливість доступу до платформи (або для укладання транзакції на платформі)».
У документі зазначається, що податок повинен застосовуватися до компаній з доходами понад 750 мільйонів євро по всьому світу і щонайменше 10 мільйонів євро в ЄС.
Податок буде розраховуватись на «сукупні валові доходи» бізнесу і повинен мати єдину ставку ЄС «від 1 до 5 відсотків». Податок буде тимчасовим заходом, який буде застосований лише до затвердження більш комплексного рішення щодо справедливого цифрового оподаткування.
Пропозиція Єврокомісії, як очікується, буде представлена в другій половині березня, не виключено, що до неї ще внесуть зміни.