Технологія PUSH поєднує ретельно продуману функціональність для чіткого виконання задачі із зовнішньою ненав’язливістю. Миттєві повідомлення відображаються на мобільних пристроях зверху вікон запущених програм. Завдяки цьому клієнт гарантовано побачить важливе повідомлення. І при цьому немає потреби переривати поточну активність інших додатків. Іншими словами – більше не треба закривати книгу чи відволікатися від серіалу, щоб дізнатися, що ж прийшло в повідомленні. Тексти повідомлень обмежені в символах, тому не перевантажують зайвою інформацією. Лише по справі, лише про транзакції.

«Сьогодні потреби клієнтів невпинно змінюються. Бігти за ними неможливо, залишається – передбачати та пропонувати нові рішення на базі сучасних технологій, — прокоментував Максим Патрін, віце-президент, голова електронного бізнесу Альфа-Банку Україна. – Я впевнений, що багато наших клієнтів уже сьогодні зможуть оцінити «пуші» як сучасний спосіб інформування, зручний та швидкісний. При цьому ми даємо можливість як залишитися на старому сервісі, так і випробувати наш новий канал сповіщень, вибравши його одним кліком у нашому мобільному додатку Альфа-Мобайл Україна».

Альфа-Банк Україна пропонує клієнтам самостійно вибрати прийнятний для них режим послуги «Альфа-чек» – SMS або PUSH-сповіщення. Для того щоб отримувати миттєві повідомлення, клієнту потрібно встановити мобільний додаток Альфа-Мобайл Україна (якщо його досі немає), вибрати карту, за якою приходитимуть сповіщення про транзакції, зазначити режим повідомлень, відмітивши зеленою позначкою канал PUSH в меню послуги «Альфа-Чек», і залишатися онлайн. У випадку тимчасової відсутності Інтернету в клієнта, йому за 50 секунд буде відправлено повторне повідомлення через SMS.