«Розширення партнерських програм для клієнтів – одна з цілей розвитку преміум банкінгу. Дотримуючись традицій групи Креді Агріколь, заснованих на багаторічному досвіді роботи у 50 країнах світу, банк виважено і клієнтоорієнтовано підходить до вибору партнерів задля забезпечення послуг найвищої якості. Банк постійно працює над покращенням сервісів для клієнтів і розширює мережу партнерів у сегменті преміум-послуг, забезпечуючи преміум-клієнтів сукупністю послуг або life-style рішень, що дозволяють спростити повсякденні завдання або скоротити час і витрати на їхнє вирішення. Окрім національних програм лояльності, банк постійно розширює сферу регіональних пропозицій для преміум-клієнтів. Надання особливих умов у харківському аеропорту стало логічним кроком нашого банку, адже ми бачимо попит на ці послуги», — коментує Єлизавета Тимошенко, директор департаменту розвитку преміум-банкінгу Креді Агріколь Банку.

Харківський міжнародний аеропорт розширив сферу своїх послуг, відкривши VIP-термінал для внутрішніх і міжнародних перельотів. Термінал об'єднує в собі досить поширені в бізнес-колах послуги під час перельотів: бізнес-лаунж, а також спрощену процедуру паспортного контролю «speed pass».

Співробітники VIP-терміналу беруть на себе організацію всіх формальностей, починаючи з відокремленого паркінгу на території, що цілодобово охороняється, закінчуючи індивідуальним транспортом бізнес-класу до трапу літака. І між тим пасажирів супроводжує професійний персонал: працівники на рецепції, особисті асистенти, які потурбуються про багаж і допоможуть оформити всі необхідні документи для вильоту, ввічливі співробітники бізнес-лаунжу, які пригостять напоями під час очікування посадки.

У VIP-терміналі перед вильотом можна відпочити або провести переговори в окремих залах очікування, скористатися необмеженим швидкісним доступом до мережі інтернет через Wi-Fi, замовити напої та закуски з меню ресторану.

Проходження контролю авіаційної безпеки, митного і паспортного контролів (у разі вильоту міжнародним рейсом) у VIP-терміналі відбувається без черги через окремі пункти пропуску.

До борту літака пасажирів доставляє мікроавтобус бізнес-класу. Особистий автомобіль можна безкоштовно залишити на стоянці напроти VIP-терміналу. А для пасажирів, які прилітають до аеропорту «Харків», надається послуга «Зустріч під бортом».

Замовити послугу преміум-обслуговування у VIP-терміналі або отримати додаткову інформацію можна за телефонами +38 067 540 55 55 та +38 057 728 36 20 чи по e-mail: vip@hrk.aero.

Для преміальних клієнтів Креді Агріколь Банку працює виділена телефонна лінія. Відповіді на всі запитання можна отримати у будь-який час у режимі 24/7 за телефоном: 0 800 303 077.