Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16.7 млн (34 % від загального продажу).

«Популярність послуги з продажу електронних квитків можна пояснити її зручністю – купити проїзний документ можна будь-де та будь-коли, пасажир самостійно обирає потрібний поїзд, тип вагона й місце. До того ж квиток, оформлений через інтернет, практично неможливо загубити – його можна друкувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту пасажира», — йдеться в повідомленні «Укрзалізниці».

Квитки через інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім додаткових і регіональних.

На регіональні поїзди та міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.

Також через всесвітню мережу можна придбати електронні квитки на міжнародні поїзди 705/706 Київ – Пшемишль, 715/716 Київ – Пшемисль та 351/352 Здолбунів – Хелм.

На всі інші поїзди, що курсують до країн Європи, квитки наразі можна придбати в міжнародних касах.

Нагадаємо, що оформлення проїзних документів через інтернет було впроваджено у 2008 році. Відтоді пасажири оформили через всесвітню мережу майже 65 млн квитків.