Власники та менеджмент компанії вважають запорукою успіху як професіоналізм, цілеспрямованість і злагоджену командну роботу всіх без винятку співробітників, так і лояльність та відданість своїх клієнтів.
Як зазначили в компанії, протягом 2017 року ВіДі було реалізовано 5 010 автомобілів, (разом із комерційними та автомобілями з пробігом). Це вияв високої довіри клієнтів, адже було продано на 821 автомобіль більше, ніж у 2016-му. У підсумку частка автомобілів, реалізованих VIDI, становила 5,4% від загального обсягу продажів в Україні. Що ж до Київського регіону, кожен 8 новий автомобіль був придбаний в одному із салонів VIDI, що відповідає ринковій частці на рівні 13,0% від загальної кількості проданих автомобілів у цьому регіоні. Сервісні станції VIDI для проведення обслуговування клієнти відвідали більше ніж 70 тис. разів, страхова компанія VIDI виплатила за договорами каско своїм клієнтам понад 30 млн грн відшкодувань.
«Якщо ви запитаєте, у чому секрет успіху, скажу коротко: ми просто працюємо. За рік, що минув, ми багато в чому змогли просунутися вперед, стати ближчими до своїх клієнтів, — зазначив член Консультаційних рад VIDI Олександр Джуринський. — Ми постійно удосконалюємо систему надання послуг, прагнучи бути для своїх покупців експертами з володіння автомобілем, взяти на себе всі турботи про транспортний засіб клієнта, тим самим дозволяючи йому економити дорогоцінний час. Для цього ми постійно впроваджуємо нові послуги, готуємо для своїх клієнтів зручні та вигідні пропозиції, запустили нову Програму лояльності тощо. Ми вдячні своїм клієнтам за зворотній зв‘язок, за конструктивізм їхніх пропозицій щодо покращення нашої роботи, а також за їх оцінку нашої діяльності: за підсумками року досліджуваний рівень задоволеності клієнтів, які придбали у нас автомобіль, становить 96%, а рівень задоволеності клієнтів післяпродажним обслуговуванням — 91%. Але мій особистий висновок — нам ще є над чим працювати».
Говорячи про своє бачення майбутнього вітчизняного автобізнесу, заступник Голови Наглядової ради VIDI Олег Джуринський зазначив, що не буде давати якихось точних прогнозів, разом із тим, сподівається, що ринок буде зростати. Водночас, він вважає, що конкуренція на цьому ринку буде тільки посилюватися, оскільки він є досить насиченим пропозиціями.
«Аби бути успішними і надалі, нам потрібно переосмислити на цьому ринку самих себе. Донедавна ми усвідомлювали себе як 15 дилерських центрів, що представляють 16 відомих автомобільних та мотобрендів провідних автомобільних столиць світу, близько 100 автомобілів на тест-драйві тощо. Але в якийсь момент ми почали мислити по-іншому: насамперед, VIDI — це майже 70 тис. клієнтів, які нам довіряють. Відтоді ми почали змінюватися. На черзі — ребрендинг VIDI: наш бренд отримає нові сутність та обличчя, нову філософію, нову стратегію позиціонування.
Наше завдання на найближчу перспективу — зосередитися на підвищенні ефективності бізнесу. Усі передумови для цього створено. Минулого року VIDI разом із нашим надійним партнером Ощадбанком вперше на фінансовому ринку скористалися інструментом фінансової реструктуризації, передбаченому у Законі „Про фінансову реструктуризацію“. У ході її проведення було застосовано максимальний набір інструментів реструктуризації грошового зобов’язання та господарської діяльності, ми скористалися низкою переваг, передбачених у цьому нормативно-правовому акті. І VIDI, і Ощадбанк оцінюють цю реструктуризацію як успішну. Тож у майбутнє ми дивимося з упевненістю та оптимізмом», — зазначив Олег Джуринський.