«Про підвищений інтерес до біометричних рішень свідчить усе більша доступність відповідного функціоналу на планшетах і смартфонах, підтримка подібних рішень споживачами та нові нормативні вимоги ЄС щодо надійної ідентифікації. Переважна більшість споживачів (93%) обирає біометрію замість паролів для підтвердження платежів», — йдеться в повідомленні Mastercard.
Нещодавнє дослідження Оксфордського університету, проведене спільно з Mastercard, виявило, що 92% професіоналів у банківському секторі планують запроваджувати біометричні рішення.
Банки також зазначають, що з використанням біометричної аутентифікації їхні клієнти значно охочіше завершуватимуть процес купівлі товарів.
Очікується, что частота відмов може скоротитись на 70%, порівняно з іншими методами аутентифікації, такими як одноразовий пароль, надісланий через SMS.