Про це заявив генеральний директор компанії PayPal Ден Шульман в інтерв'ю TheStreet.

«Роздрібні рітейлери мають дуже вузьку маржу, тому використання біткоіна, що стрибає вгору-вниз на 15% протягом кількох тижнів, може створити серйозну різницю між прибутком і втратою грошей при кожному продажі», — зазначив Шульман, повідомляє Forklog.

Він також вказав, що для фіксування вартості кожному продавцеві, що працює з біткоіном, довелося б доплачувати при кожному обміні криптовалюти на фіатние гроші. З цим згоден директор відділу фондової аналітики Buckingham Research Group Кріс Бендлер.

«Це просто неефективний спосіб передачі цінності. Це незручний для споживача процес, і це не комерційний процес», — сказав він.

Виходячи з цього, PayPal не має наміру підтримувати біткоін в якості засобу платежу на своєму майданчику, принаймні, до моменту повсюдного поширення криптовалют.

При цьому Шульман не виключив застосування технології розподіленого реєстру в більшості сфер, пропонованих компанією: від контрактів з нерухомості до фінансових послуг.

«Я не думаю про блокчейн як про конкурента для PayPal або для інших компаній фінансових послуг. Я думаю про нього як про технологію, що дозволяє впроваджувати інноваці», — зазначив Шульман.