У 2017 році на ринку обов'язкового страхування відповідальності автовласників (ОСЦПВ) відбулося кілька якісних змін. Страховий ринок почав переходити до прямого врегулювання збитків по автоцивілці, а водії зможуть не тільки придбати поліс on-line, а й врегулювати його за допомогою смартфона.
У 2017 році почав працювати добровільний проект «Пряме врегулювання», до якого приєдналося 18 страхових компаній. У водія з'явилася можливість врегулювати страхову подію в СК, де він сам купив поліс ОСЦПВ, а не звертатися в страхову компанію винуватця (але тільки в тому випадку, якщо обидві компанії приєдналися до проекту «Пряме врегулювання»). МТСБУ виступає в ролі розрахунково-клірингового центру і забезпечує подальші взаєморозрахунки між страховими компаніями. За 9 місяців 2017 року в рамках прямого врегулювання було виплачено 42 млн грн за близько 5 тис. випадками.
У 2018 році заплановано прийняття змін до внутрішніх документів МТСБУ. Вони дозволять будь-якому водієві, який має поліс ОСЦПВ, скористатися опцією прямого врегулювання, незалежно від того, чи є його компанія членом угоди чи ні.
З 2018 року замість звичного паперового поліса стане можливим укладення договору в електронній формі. Це скоротить можливості фальсифікації полісів, спростить процедуру перевірки для поліції і скоротить витрати на виготовлення і зберігання полісів.
В електронну форму переведуть і врегулювання страхових подій. Звичним українцям «європротокол» тепер доступний з будь-якого смартфона або планшета з виходом в Інтернет. Простий інтерфейс з безліччю схем і підказок допоможе кожному водієві швидко врегулювати ДТП і уникнути заторів на дорогах.
У планах на 2018 рік прийняття Верховною Радою змін до закону «Про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності власників автотранспортних засобів». Це дозволить виплачувати відшкодування за боргами неплатоспроможних СК відразу після початку справи про банкрутство компанії. Це також дасть можливість підвищити ліміти відповідальності і ввести ряд інших позитивних новацій для клієнтів. Також назріла необхідність перегляду умов автоцивілки, зокрема, умови про застосування амортизаційного зносу і переходу до вільного ціноутворення.