За словами засновника щорічного саміту для підприємців «Лабораторія Онлайн Бізнесу» Олеся Тимофєєва, причин може бути багато: гідна якість продуктів, оптимальна вартість, відсутність настирливих консультантів, широкий асортимент.
Це призводить до того, що все більше компаній іде в e-commerce. За останні 3 роки обсяг онлайн-ринку збільшився більш ніж удвічі — з 19 до 44 млрд гривень. Як наслідок, зросла конкуренція.
«Якихось 10 років тому, щоб залучити клієнтів, досить було просто створити сайт і налаштувати елементарну рекламу. Сьогодні з такою стратегією далеко не зайдеш. Потрібні більш просунуті інструменти та тактики», — говорить Олесь Тимофєєв.
Основними темами Лабораторії Онлайн Бізнесу 2017 стали live-трансляції, месенджери і чат-боти. Ці тренди актуальні і зараз, але також експерти активно оптимізують контент під голосові запити, тестують рекламу з урахуванням конкретного місця розташування користувача. Все більше уваги приділяється відеоконтенту.
Найближчим часом конкуренція тільки посилиться. За прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції, бюджети компаній на digital-рекламу в 2018-м збільшаться на 30%. Щоб привернути увагу клієнтів, варто вивчати і впроваджувати актуальні інструменти.