Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією Pureprofile, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Таким чином, щорічно громадяни США витрачають в цілому $16 млрд на речі, які потім припадають пилом на полицях або опиняються в сміттєвому кошику.
Майже чверть опитаних сказали, що найгірші подарунки їм дарують друзі, і лише 5% поскаржилися на непотрібні подарунки з боку начальства. При цьому 7% респондентів зізналися, що самі дарували подарунки рідним і близьким, знаючи, що вони їм не сподобаються.
Найчастіше люди помиляються з вибором одягу і аксесуарів — 46% опитаних назвали їх в числі найбільш непотрібних речей, отриманих на свята. Далі йдуть домашнє кухонне приладдя, косметика і парфуми.
Цікаво, що самою безпрограшною категорією подарунків виявилася музика — лише 3% респондентів вказали, що їм не сподобався подарунок з цієї сфери.
Щоб уникнути дарування абсолютно непотрібних речей, аналітики видання Moneyish.com радять дарувати подарункові карти (власник використовує їх для покупки дійсно потрібних речей, а ще їх можна легко передарувати) і складати списки бажаних подарунків, з якими можуть ознайомитися всі бажаючі. Крім того, непотрібну річ можна продати на одному з численних сайтів.