Про це свідчать дані опитування, проведеного дослідницькою компанією Ipsos MORI для Mazda, повідомляє Хайтек.
Те, що переважна більшість опитаних (всього в дослідженні брало участь 11 008 дорослих) зовсім не бажає пересідати з крісла водія на пасажирські місця, здивувало навіть представників Mazda, які очікували, що думки розділяться приблизно наполовину або навіть на користь безпілотників, як в доповіді «безпілотне майбутнє» від компаній Sam Schwartz, Arcadis і HR&A.
Наприклад, дослідницький центр RAND вважає, що безпілотники будуть рятувати щорічно 3 000 життів і їх варто впроваджувати якомога швидше.
Ще більше вражає те, що вік не мав великого значення в розподілі відповідей. Наймолодша група, від 18 до 24 років, так само розділилася на дві третини і одну третину, і перші стверджували, що навіть незважаючи на появу доступних безпілотників вони продовжать самі водити машину, а другим за краще, щоб їх возили. І у віці 70+ відповіді були такими ж.
Слід також зазначити, що опитування проводилося в Європі, де ручна коробка передач поширена більше і водіння, частіше за все, вимагає більшої уваги, ніж на довгих і нудних трасах Америки.
З іншого боку, одержимість американців «свободою» і середньостатистична недовіра до інститутів влади і новим технологіям можуть зробити з них ще більших супротивників безпілотного транспорту, пише Gas2.
Ще одним неоднозначним наслідком впровадження автономного транспорту стане, на думку аналітиків Morgan Stanley, те, що зросте споживання алкоголю. Пасажири безпілотників зможуть вживати спиртне до, після і під час поїздки без будь-яких обмежень, що неодмінно позначиться на зростанні алкогольного ринку.