Так, Андрій Мойсєєнко, заступник голови правління банку, посів першу позицію як «Гігант» і «Естет» резонансу в блоці «Маркетинг/Продажі», а Олег Курінний, директор казначейства фінустанови, показав другий результат за обсягами резонансу серед спікерів і третє місце за якісними характеристиками резонансу в блоці «Зовнішні комунікації».
«Побудова банками грамотних, прозорих і ефективних комунікацій із клієнтами та учасниками ринку – необхідний і важливий складник процесу відновлення довіри до сектора й розвитку фінансової культури українців, – говорить Наталія Кононенко, керівник компанії Noks fishes. – В умовах зростаючої конкуренції і швидкої зміни ринкових трендів комунікації повинні працювати на випередження. Тому банки-лідери з оперативності подання інформації та якості контенту виграють репутаційну боротьбу».
«Комунікаційна стратегія Банку «Кредит Дніпро» ґрунтується на трьох ключових принципах: оперативність, відкритість, професіоналізм. Ми максимально швидко реагуємо на всі важливі події та виклики фінансового ринку, надаємо чесний і зважений аналіз ситуації і готові надати всебічну експертну підтримку споживачам банківських послуг, спілкуючись із ними зрозумілою мовою. Впевнені, що такий курс інформаційної політики є запорукою побудови довірчих стосунків між фінансовими інститутами та українцями», – зазначила Тетяна Ярошенко, директор із корпоративних комунікацій Банку «Кредит Дніпро».