Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року споживча активність у цьому сегменті автомобільного ринку збільшилася на 26%, повідомляє «Укравтопром».

Лідируючу позицію на ринку впевнено утримує Toyota, автомобілі якої обрали 8699 покупців. Відносно минулого року «врожай» Toyota виріс на 27%, а найпопулярнішим автомобілем марки за звітний період став кросовер Toyota RAV-4, свій вибір на якому зупинили 2445 українців.

Наступною за популярністю автомобільною маркою стала Renault – 7543 реалізовані за одинадцять місяців легковики.

Свій торішній результат Renault покращила на третину. Драйвером продажів марки стала модель Logan, яка зібрала в свою скарбничку 2550 реєстраційних номерів.

На третю позицію піднявся Volkswagen, який роком раніше посідав п’яте місце. Попит на німецьку народну марку виріс на 28% до 5706 одиниць. В авангарді продажів Фольксвагена модель Polo – 1228 шт.

Четверте місце у Skoda – 5018 реалізованих машин (+42% до аналогічного періоду минулого року). Найпопулярнішою Шкодою в Україні залишається Octavia – 2392 автомобілі цієї моделі поповнили національний автопарк.

Замикає п’ятірку лідерів корейський бренд KIA – 4853 зареєстровані продажі з початку року (+39% до апмр). Обсягостворюючою моделлю в продажах бренду став бестселер українського ринку нових легкових автомобілів компактний кросовер KIA Sportage, перевагу якому віддали 3358 автомобілістів.

Також в ТОП-10 рейтингу найпопулярніших марок за підсумками 11 місяців увійшли: Hyundai – 3856 шт. (+30%); Nissan – 3851 шт. (+24%); Ford – 3214 шт. (+4%); BMW – 2598 шт. (-8%) і Mercedes Benz – 2 592 шт. (+18%).