Як повідомляє ain.ua, вона проходила в два етапи, перший завершився в серпні цього року, проекту вдалося зібрати близько $11,5 млн. Другий раунд проводили у листопаді — за підсумком загальна сума (з двох етапів) — близько $25 млн.
«Сума на сайті і фактична відрізняються, оскільки з часу залучення першого раунду курс криптовалюти сильно змінився, а в загальній сумі на сайті він все ще враховуються за старим курсом», — пише видання.
В ході ICO проекту вдалося розмістити близько 36% токеныв або ж близько 49 млн з 136 млн. За словами співзасновника проекту Володимира Панченка, в цьому немає ризиків.
«Токени ми генеруємо рівно на проданий обсяг і не більше, так що нічого спалювати. Зібрали тільки 36%, тому що активна фаза збору, на жаль, припала на саме дно ринку, пов'язане з Segwit2x і втратою сотень мільйонів доларів в ефірі інвесторами з- за мультсіг-гаманців. Це сильно підкосило все потоки, але з тих, хто збирав в ці тижні crowdsale, ми зібрали більше всіх », — зазначив він.
Процедура ICO, за словами Панченко, чи не була критично важливою для розвитку проекту, але з додатковими ресурсами його вийде запустити швидше.
DMarket — це глобальний маркетплейс для торгівлі внутріігрового контентом.
Раніше в серпні DMarket завершив перший етап цього ICO, в рамках якого вдалося залучити понад $ 11,5 млн за чотири дні.
Переважно токени DMarket купували за ефіріум (ETH) — більш $ 9 млн залучили саме в цій валюті. Решта транзакції були здійснені в біткоіни або через платформу skins.cash.