За даними ПриватБанку, 11 листопада 2017 року в порівнянні з торішнім «днем холостяка» зафіксовано 20-кратне зростання оплат картами банку.

«Наші клієнти вміють і вже звикли платити картами онлайн, незважаючи на 20-кратне зростання оплат, кількість звернень клієнтів в службу підтримки 3700 зросла лише в 2,5 рази», — відзначає маркетинг-директор ПриватБанку Микола Щербина. — Банк обробляв запити на збільшення інтернет-лімітів в режимі онлайн".

За інформацією ПриватБанку, основною причиною неуспішних покупок в період «дня холостяка» стала відсутність на карті необхідної кількості коштів — 64% відмов, далі йдуть помилки при введенні даних карти — 21% і неправильне введення секретного коду — 10%.